Re: Czemu nie wychodzi z Setupu?

Autor: Paweł (pkubacki_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 09:03:57 MET

-=Przemek=- wrote:
> Musiałem na chwilę wyjąć baterię z płyty głównej (Abit BH6 1.1) i od
> tego czasu po ponownym ustawieniu wszystkiego i wyjściu z setupu (i
> zapisaniu zmian) komputer nie startuje - czarny ekran. Trzeba wcisnąć
> reset, żeby się powtórnie uruchomił. Czy ktoś wie jak to naprawić?
Czy aby na pewno ustawiłes w Biosie wszystko jak nalezy?
Sprobuj na poczatek skorzystac z opcji "load power up defaults" czy "load
bios defaults" czy jakos podobnie. Powinna byc taka mozliwosc.
Pozdrawiam,

--
Paweł Kubacki  ###  pkubacki_at_poczta.onet.pl
http://www.pawel.tpi.pl/    ###    GG#4539483