padniety dysk

Autor: Jurek (jurekc1_at_polbox.com)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 08:36:11 MET

Padł mi dysk. Prawdopodobnie elektronika. Dysk Fudjitsu 10Gb model
MPG3102AT. Mam tam kupę danych które chciałbym odzyskać. Kombinuję kupić
taki sam i podmienić elektronikę.
Jednak....kombinuję również tak, że skoro i tak będę musiał kupić nowy dysk
to czy mogę kupić taki sam lecz np. 20 Gb model MPG3204AT i z niego
przełożyć elektronikę do padniętej 10-ki po to tylko żeby odzyskać dane. Czy
ktos robił może juz takie kombinacje i czy to ma sens? Czy istnieje jakieś
zagrożenie?
Pozdrawiam grupę.
Jurek.