Re: kontoler FireWire 1394 - płyta nie wykrywa ?

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 23:05:42 MET

Hej
Użytkownik <blebbb_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> jakie są wymagania do zaistalowania dodatowego kontrolera Firewire na
płycie ?

Czy karta jest noname na VIA w charakterystycznym żołtym pudełku (zwykle w
firmie Colt)?
Ze wstydem przyznam ze nie udalo mi sie takiej nigdy uruchomic na niczym,
poszla tylko w serwisie w colcie (i na BX wlasnie podobno a ja na 2 BX-ach
nie moglem...) i wymieniłem na Zoltrixa, tez na Via ale od razu pojechal

--
Pozdrovionka
Speedy