Re: Premiera nv30 nvidii!!!!!!!!!!!

Autor: Rider (ralf78_at_box43.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 22:43:48 MET

Koles nie znam cie i moze to dobrze...
Tez pisze programy i nie pierdol mi tu, ze nie mozna nic zrobic zeby czegos
nie poprawic, bo sorry ale jak dla mnie to 40 klatek to jest gowno na karcie
ktora bedzie za pare miechow...
A pieniadze lubie wyjebywac jak to napisales, bo mam ich sporo i gowno ci do
tego pajacu, ciekawe jak ty bedziesz gral sobie na G3Ti200 skoro cie tak to
podnieca
Z reguly jestem spokojny ale jak ktos mi nadskakuje to odpowiadam,
Jak cie to pocieszy to powiem ze i tak kupie te karte bez wzgledu czy bedzie
kosztowac 3 czy 4 tysiace,po prostu lubie miec to co nowe zanim jeszcze
takie dupki jak ty uslysza ze cos takiego istnieje!!!!!!!!!!!!!!

Użytkownik t_harry(wp) <t_harry_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:are81b$vff$1_at_szmaragd.futuro.pl...