Re: Premiera nv30 nvidii!!!!!!!!!!!

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 20:58:17 MET

Rider wrote:

> Widzieliscie, slyszeliscie...
> Wczoraj byla oficjalna premiera nowego ukladu graficznego nvidii o
> nazwie nv 30.

Ciekawe :) Ja bym powiedzial, ze dopiero pojawily sie pierwsze oficjalne
informacje :)

> Zapowiada sie niezle tylko dlaczego wczoraj byla premiera a w
> sklepach moze bedzie w lutym, tak gdzies czytalem...

Bo premiary nie bylo :P

> Ponoc ma zbic ATI Radeon 9700 Pro na kwasne jablko...

Podobno mialo byc lepiej...

> Hmm...Mi to sie podoba taki pojedynek tych dwu marek, poniewaz na tym
> zyskuj e tylko klient. Nie wiem jak dla was ale dla mnie nie ma
> znaczenia jaka firm a, licza sie wyniki...

Dokladnie...

> A co z wynikami...
> Gdzies widzialem pierwsze testy tej nowej karty nv30 i ATI 9700Pro.

http://www.nvnews.net/#1037638773
To nie sa testy tylko komentarze do wynikow podanych przez nvidie...

> klatek...?????????? To przeciez jest tragdia a nie granie...I to jest
> gra ktora ma dopiero wyjsc i karta, ktora wczoraj miala premiere a
> sie pojawi za pare miechow wyciaga 4 0 klatek....

IIRC to jest wersja Alpha dema...

> Dodam ze komp testowy mial podobno P4 3.0GHz,512MB,a rozdzielczosc
> 1024x768 Zalosne...Co oni sobie wyobrazaja, nie licza sie ze sprzetem
> jaki kolwiek by nie byl, zamiast zastosowac jakas kompresje i lepsze
> algorytmy to pie..ola t o wszystko.

Marudzisz... Ziefff...

Do finalnej wersji wystrczy pewnie GF3 i R8500

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality