Re: Współdzielenie internetu - jak to zrobić?

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 20:44:57 MET

> Witam wszystkich!
> Mam pewien problem i byłbym bardzo wdzięczny za udzielenie wskazówek.
> W pracowni komputerowej posiadam 6 komputerów połączonych w sieć. Jeden z
> nich posiada modem. Chciałbym miec mozliwosc korzystania z internetu na
> wszytskich komputerach, a nie tylko na tym, ktory ma modem. Niestety nie
> wiem jak trzeba skonfigurowac ustawienia sieciowe. Czy wystarczy
odpowiednia
> konfiguracja? A moze potrzebny jest jakis dodatkowy program? Jezeli tak to
> jaki i skad go sciagnac? Gdzie moge znalezc informacje na ten temat?
> [...]

Wiekszosc systemow operacyjnych na wbudowane udostepnianie
polaczenia internetowego. Uruchomiasz ja na kompie z modemem,
a na reszcie ustawiasz jako bramke kompa z modemem.
Wlasciwie temat jest NTG, wiec nie rozpisuje sie w szczegolach,
ktore mozesz poznac na grupach o systemach operacyjnych ktorymi
dysponujesz.
Pozdrawiam
Marcin Tworek