laczenie 2 kompow... raz jeszcze..

Autor: harti74_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 19 Nov 2002 - 20:11:04 MET

witam
wiem ze ten temat byl juz na grupie, jednak nie moglem sie doszukac tego o co
prosze..

 sprawa wyglada tak:
sa 2 komputery, jeden "duzy" z karta ethernetowa 10/100 i drugi "maly"
(notebook) z karta ethernetowa 10/100 na pcimcia.. na obu jest zainstalowany
win98se, obie karty ethernetowe sa zainstalowane prawidlowo i dzialaja na
codzien z internetem.. teraz chce oba te komputery polaczyc, po to zeby
przenosic dane miedzy nimi.. oczywiscie przez ethernet.. mam juz skrosowany
kabel (tzw. skretka).. lacze nim kompy ze soba, i nie widza sie nawzajem..
komputery sa przypisane do tej samej grupy roboczej.. i teraz prosba.. co
dalej ? co mam zrobic zeby sie nawzajem widzialy..?
z gory dziekuje