Re: Proszę o pomoc - skaner...

Autor: Mayones (bugslash_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 20:00:06 MET

> Mam Windowsa 2000 i skaner Primax Colorado 600. Niestety, to badziewie
> uruchamia się programowo, a Windows 2000 tego (chyba) nie toleruje.
> Mam jakieś wyjście, poza kupieniem nowego skanera, lub instalowaniem
drugiego
> systemu, np. Windows 98, ME ?

Masz, musisz pogoglowac troszke. Ja mam dokladnie taki sam skaner i pod XP
niechcial wogole dzialac ale znalazlem odpowiednie sterowniki.

Niestety nie pamietam strony, moze www.primax.ne czy jakos tak, miala taka
dziwna koncowke. W kazdym badz razie jak z tamtad sciagniesz drivery pod
W2000 bedzie hulalo jak trzeba.

PZDR
Mayones