Czyszczenie monitora (tłusty ekran :( [pilne]

Autor: Szczepan 'Molu' Molenda (molenda2_at_USUNTOwp.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 19:57:30 MET

Witam wszystkich grupowiczów
Mam mały problem
Po wyczyszczeniu monitora woda a potem suchą miękką szmatką zauważyłem, że
powierzchnia ekranu jest jakaś dziwna. Wygląda to tak jakby ekran był
tłusty, nie mogę tego zlikwidować. To jest coś takiego jakby cały ekran
pomazał paluchami (mnikej więcej tak to wygląda) i odbija światło. Co z tym
zrobić?
Mam monitor Mitsubishi Diamond Pro 740 SB.
Help me!!
Ps: może napisałem to zbyt chaotycznie, ale nie potrafię tego opisać, a
napewno ktoś się z tym spotkał.

--
Pozdrawiam
Szczepan 'Molu' Molenda