Re: inny pomysł na cichy zasilacz

Autor: Rafał (bb22200_at_dea.net.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 19:06:23 MET

Paweł Paroń wrote:

> Możesz napisać coś więcej o tej "tubie"? Jaki ma kształt, wymiary i jak
> zamocowana?

tuba wykonana jest z tektury,
wewnątrz znajduje sie materiał tłumiący grubości 2 cm
wewnetrzna srednica tuby jest oczywiście taka sama jak
średnica wylotu powietrza wyciagana przez wiatrak zasilacza

gąbka znajduje się też wokół obudowy gdzie znajduje sie zasilacz.
Całośc jest wiec zapakowana w gabkę a wylot powietrza z zasilacza
wiedzie przez tą 40 cm tube

efekt stosunkowo mały w porównaniu do rozmiarów tegoż patentu
ale zawsze to coś ...
no w kazdym razie słyszę wiatrak procka, który i tak ledwo
sie kreci (obroty zmniejszone speedfanem) dodam jeszcze
iż włącza się dopiero po osiagnięciu temp. procka równym 50 st.
następuje to po ok. 40 min pracy.

R.