"Segment rekordow pliku 'n' jest nie do odczytania" - prosba o pomoc z HDD

Autor: arcious (aweiss_at_astercity.net)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 19:05:35 MET

Jestem w sporym problemie. Przekladalem dyski twarde przy okazji wymiany
plyty (z tym samym chipsetem). Nie ma zadnych problemow z dyskiem, na ktorym
mam partycje systemowa. Po wymianie Win XP wykryl wszystkie nowe "bajery" i
sam je zainstalowal. Problem mam natomiast z drugim HDD (fizycznym). Otoz
Win XP pokazuje go bez nazwy woluminu i jako partycje sformatowana w
systemie plikow RAW (czyli jakby niesformatowana). Po wykonaniu polecenia
"chkdsk e: /f" w command prompcie rozpoznawana jest nazwa woluminu oraz
system plikow NTFS - czyli tak jak nalezy. Podobno polecenie to naprawia
partycje. niestety poza seria komunikatow typu:
Segment rekordow pliku 4 jest nie do odczytania

Segment rekordow pliku 5 jest nie do odczytania

Segment rekordow pliku 6 jest nie do odczytania

Segment rekordow pliku 7 jest nie do odczytania

Segment rekordow pliku 24 jest nie do odczytania

Segment rekordow pliku 31 jest nie do odczytania

nic sie nie dzieje. Po wykonaniu calej tej procedury dalej Winda nie widzi
ani nazwy woluminu, ani typu plikow i oczywisci zadnych dznych. Czy mozna
sobie z tym jakos poradzic - chodzi o czesciowe przynajmniej odzyskanie
danych. To ja wiem, ze wystarczy sformatowac ponownie dysk, zeby znowu mozna
go bylo uzywac.

Bede wdzieczny za wszelkie konstrukcyjne uwagi. A moze jakis software trzeba
bedzie do tego sciagnac z sieci???

Z gory dzieki,

arcious