Re: Via Apollo Pro zamiast BX?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 18:02:59 MET

"PhoeniX" <fenio_px_at_wp.pl_ANTYSPAM_SKASUJ_TO> wrote in

> Jak to kiedyś ktoś na starym forum Tactical Opsa powiedział o tobie
> "wszytko czego
> ty nie masz jest be a co masz cacy" i coś w tym jednak musiało być :)
> Bezsenowne porównanie Celka 1.1 do D600 bo to procesory całkiem innej
> klasy na
> korzyść Celerona. Wiadomo że Celek jest wolniejszy od Durona ale bez
> przesady.
> Celek Tualatin puszczony na FSB 133 radzi sobie całkiem nieżle.
> I jakoś Via Apollo Pro 133T nie nazwał bym niewypałem. To stabilny i w
> miare szybki
> [...]

problem w tym ze mialem Celka 1.3 ostatnio chodzacego na 120MHz i testy
tego na VIA oraz i815 dowiodly ze D600 puszczony na 900mhz jest SZYBSZY w
kazdej grze :/
looknij sobie w archivum tej grupy jak klalem na abita ST9 (ktory ponoc
jest najlepsza plyta pod tualariny:/)
Teraz kolega dostal XP1700 i Epoxa na KT266A, wreszcie odetchnal , chcial
mnie zlac jak po wymianie jego P3 866 na celka T @ 1.6 bylo wszystko
WOLNIEJ na VIA i i815 :)

nie zmyslam tego co pisze - wszystko to autopsja. To ze ci chodzi i sie nie
wiesza to suuuper, ale to jest tragiczne w porownaniu do iBX.

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P