Re: Usunięcie danych z padniętego dysku

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 17:01:21 MET

Użytkownik "Witold Władysław Wojciech Wilk" napisał:

> nawet "mocny" głośnik na niewiele by się zdał chyba.

Tutaj nie mogę ani polemizować ani się z tobą zgodzić. Prawdą jest, że
potraktowanie go zwykłym głośnikiem stojącym na biurku może nie mieć
na dysk żadnego wpływu. Ale również faktem jest, że intensywna kuracja
we wnętrzu pokaźnego subwoofera może zrobić dyskowi prawdziwe kuku.
Nie będę się spierał, kto ma rację, bo nie testowałem. Nawet nie mam
zamiaru ryzykować utraty danych a tym bardziej uszkodzenia nośnika. A
ty? Spróbowałbyś? Jeśli twierdzisz, że to nic nie da, to pewnie się
odważysz? :-)

P.S.
Chyba raczej nie polecam tego na zdrowym dysku.

Pozdrawiam,
Sniper