Re: Via Apollo Pro zamiast BX?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 16:27:19 MET

"Wesoly" <wesolys_at_poczta.onet.pl> wrote in news:ardcmg$sui$1_at_news.tpi.pl:

> Użytkownik "PhoeniX" <fenio_px_at_wp.pl_ANTYSPAM_SKASUJ_TO> napisał w
> wiadomości news:arc298$ro2$1_at_news.tpi.pl...

> Ja posiadam 2 z kolei plyte na Via Apollo Pro, tym razem Acorpa, przedtem
> byl Shutlle
> a do tego proc PII 400MHz i zero problemow ze stablinoscia. I mam ATA66 a
> majac
> plyte na BX bym musial dokupic kontroler

po ostatnim zdaniu od razu widac ze nie masz pojecia o co chodzi :/
iBX bedzie 2x wydajniejszy niz VIA w twojej konfiguracji, dla przykladu na
iBX i Celeronie 266 bez cache mozna ogladac DIVX, na VIA mozna .. eee
ogladac klatki z divxa :)
a ATA66 to nabijanie klienta w butelke , i tak kontroler HDD w iBX jest
szybszy od VIA

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P