solidni, masowi dostawcy

Autor: Jarek Rapidowski (rapidowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 15:21:11 MET

Witam,

Wiem ze troche off-topic ale smiem twierdzic ze osoby z
tej grupy sa w poniższym temacie jak mało kto.No wiec..

Czy moglibyscie polecić jakiegoś konkretnego dostawce
gotowych zestawów komputerowych, ktory bylby w stanie
sprostac zarówno finansowo jak i technicznie zamowieniom
powyżej 100 szt?

Nie chodzi mi o sprzęt sieciowy, tylko o zestawy komputerowe.

Chodzi mi o doswiadczenie z poszczególnymi dostawcami przy
zakupach znacznych ilość biurowych zestawów dla firm.
Dodam iż wieksze znaczenie ma jakość niż cena, ktora
oczywiscie tez jest istotna.Natomiast rejon w którym taka
firma działa nie ma większego znaczenia.

Dla osob bezpośrednio zainteresowanych proszę o bezpośredni
kontakt na e-mail.

______
Jarek Rapidowski