Re: NaViset w monitorze NEC 791 ?

Autor: Art (czart20_at_wp.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 14:58:02 MET

> Dzieki, to dziala :). Blad w sterowniku i to akurat do tego modelu tylko ?
> Swoja droga, to sie troche zawiodlem na tym naviset, najbardziej
absurdalna
> opcja jest auto :).

cześć
próbowałem to zainstalowac jak mówił marek1 ale u mnie w win xp profesional
nie ma takich katalogów ;(
i nie moge znaleść tego pliku NEC-Mitsubishi DDC-CI Monitor.inf niewiem co
jest, może dlatego że mam zainstalowany service pack 1.
a tak przy okazji nie masz wrażenia że twój nec 791 jest lekko wklęśły ?