Re: Polfinaly w skladaniu peceta

Autor: RP (r.p.2002_at_wp.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 13:52:06 MET

Użytkownik "Greg Marsden" <ram_at_na102.pl> napisał w wiadomości
> Mam nadzieje, ze Ci ludzie nie pracuja w zadnym sklepie komputerowym i nie
> skladaja komputerów dla ludzi.

he he - przypominaja mi sie czasy kiedy skladalismy w jakies firmie kompy na
eksport do ruskich - rekord to bylo cos w granicach 5 minut (wszystko
przygotowane) - z tym, ze byly to bodajze XT z przyczepionym prockiem i
pamiecia - no i dysku nie bylo - tylko flop (nie pamietam jak z grafika) - a
w druga strone - potrafilismy skladac taki sam komp przez pol dnia :-)))

pozdrawiam,
RP