Gdzie kupic paste termoprzewodzaca?

Autor: splvr (dgim_at_NOSPAMbox43.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 12:31:37 MET

Witam, musze pilnie kupic paste termoprzewodzaca, Arctica badz Thermopoxa. Jestem z
Wasrszawym, ostatnio bylem na gieldzie i widzialem tylko pieciogramowego (nie
potrzebuje az tyle he) Arctica za cos kolo 50 zl. W sklepach tez raczej sa no-
name'y za 5 zl (mam ja i dlatego chce zmienic). Jeszcze jedno pytanie, jak sie
orientujecie, w sklepie internetowym 4MAXCOOL w ceny juz wliczono koszt przesylki
czy nie, jak nie to wiecie moze ile owy koszt wynosi?
Dzieki za odzew.