Re: Bateria Gateway2000-solo

Autor: Robgold (robgold_at_nteria.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 12:22:16 MET

Uzytkownik "Robert W Zelazny" <zero1_at_telia.com> napisal w wiadomosci
> Mam duzy problem z bateria w /w laptopie.Mimo za pokazuje 100% ladowania w
kontroli i za pomoca miernika(14.6v),nie daje rady rozruszac systemu na
laptopie.Cele sa jak wyglada OK,co moze byc powodem na
> plytce kontrolnej przy baterii?Chetnie kupie podobna baterie w celu
porownania!Czekam na odpowiedz na rozet53_at_hotmail.com.Z gory dzieki!

Prawdopodobnie masz uwalona ktoras z cel ..i to wystarczy Napiecie jest ok
wiec system pokazuje 100% (baterai pewnie Li-jon)

ale pradowo niewyrabia i lap nie wstanie