DivX - wiem, ze NTG...

Autor: Aikus IP (aikus_at_USUNTObox43.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 10:47:32 MET

...Wiec nie krzyczcie na mnie przyjaciele za bardzo.
Generalnie chodzi o to, ze zaczynam powoli opadac z sil, robiac zeby
to wszystko zaczelo w koncu normalnie chodzic (tak jak kiedys
chodzilo!)
Nie mam zielonego pojecia czy przyczyna sa kodeki, sterowniki grafiki,
czy sama grafika, moze jej BIOS... NIE MA POJECIA! Na pewno nie za
slaby sprzet (Cel 1GHz)
Jesli ktos czuje sie w tym jakos dobrze i moglby sie podzielic swoimi
doswiadczeniami Bardzo prosze o kontakt na Priv (zeby nie zasmiecac
grupy - nie pisze zadnych wiecej szczegolow).
Jesli znacie namiar na grupe poswiecona DivX (szukalem ale nie
znalazlem) to tez bardzo, bardzo prosze.
No i z gory wielkie dzieki za wszelka pomoc i jeszcze raz przepraszam
za NTG.

--
Pozdrowienia!
Aik