Re: Kolejny zestaw

Autor: Desperado (desperado1979_at_wp.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 10:30:48 MET

> Wybralem nastepujace podzespoly:
> 1.plyta glowna - gigabyte 7VRX
> Zastanawiam sie czy plyta glowna nie jest za droga. Brany jest po uwage
> jeszcze model 7VR (wczsniej mylalem nad ECS K7VTA3 v3.1, moze zostawic ta
> plyte?)

imho Gigabyte to dobry wybór, wygrywał dużo testów np. na tomshardware. ECSa
nie polecam, trzeba mieć szczęście żeby trafić na przyjazny egzemplarz...:)

> 2.procesor - AMD Athlon XP 1700+
>
> 3.karta graficzna - Radeon z serii 7x00 - tylko ktory?

ATi RADEON 7500 64MB TV-out Saphire - na giełdzie za 290zł

> 4.dysk - 40GB, 5400 o/min - jaki proponujecie do 400zl

z cennika giełdowego - dorzucasz zaledwie 40 zł , i masz Barracudę : 7200
rpm i jest zupełnie bezgłośna i wydajniejsza

> 5.RAM - 128 lub 256 DDR w zaleznosci od ilosci kasy
> (jesli 128 to i tak pozniej dokupie)

128 to już trochę mało, ale jak to ma być stadium przejściowe to ok.

> 6.CD-ROM - pewnie Teac - (obecny bardzo dobrze sie sprawuje)
>
> 7.obudowa - nie mam pojecia, z tego co slyszalem ma miec dobry zasilacz,
> tak?
>
> 8.wentylator - nie zastanawialem sie jeszcze

TTC-D5TB - tani i dobry i duży

> Komp ten bedzie podlaczony do starego komputera, dlatego pytanko:
> 9.jakie karty sieciowe proponujecie?

jakieś 10/100... Jeśli będziesz chciał powiększyć sieć później, będzię
trzeba dokupić switcha...

Pozdrowienia

Desperado