Laptop ???

Autor: Piotrek (piotrekk5_at_wp.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 07:40:06 MET

Witam!
Mam pytanie odnośnie laptopów. Zamierzam kupić coś w miarę dobrego i nowego.
Przeglądałem oferty, i dochodzę do wniosku że najlepszy będzie jakiś z
rodziny Siemens/Fujitsu lub Toshiba. Tylko powiedzcie który byłby najlepszy
(do 10000 PLN). Zależy mi przedewszystkim na 15' (tylko w ostateczności
14,1`) i jak najdłuższym czasie pracy na akumulatorach przy normalnym!
obciążeniu. Może macie jakieś doświadczenia w tym temacie?
Pozdrawiam
Piotrek

--
Przejściówka USB 2.0 (1.1) <-> IDE (ATAPI)