Re: Modu³y SDRAM

Autor: MEMEX (memex_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 05:33:27 MET

In article <3DD937EA.1DD7706A_at_magsoft.com.pl>, rsokol_at_magsoft.com.pl
says...

> Najwa¿niejsze jest prawid³owe ustawienie parametrów w BIOSie
> oraz przetestowanie pamiêci (np. za pomoc± programu MemTest86).

Dzieki za szybka odpowiedz. Ustawienia BIOS'a wygladaja prawidlowo.
Pamiec testowalem MemTest'em przez 6 godzin i nic nie wykazal - 0
bledow. Nie wiem tylko na ile wiarygodne sa wyniki generowane przez ten
program. Zobaczymy wiec co bedzie dalej. W tej chwili podlaczylem do
kompa nowa myszke i nie instalowalem dla niej zadnych sterownikow
(oczywiscie oprocz standardowych windowsowych). Zrobilem tak poniewaz
mam niewielka nadzieje, ze to moze jej sprawka. W ciagu kilku
najblizszych dni powinno sie okazac, czy tak.

--
kind regards
MEMEX