Re: jak podłaczyć TV do kompa i uruchomić?

Autor: josh (pljosh_at_tlen.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 00:39:48 MET

ok, generalnie jest tak:
jesli w telewizorze nie masz s-video a masz zlacze euro to mozesz kupic
przejsciowke, wsadzisz ja w tv i zamiast euro bedziesz mial s-video.
mozesz tez uzyc przejsciowki s-video na composite i podlaczyc ja po
stronie telewizora albo k.graficznej.

jesli juz podlaczysz i nie bedziesz wiedzial, czy jest dobrze to odlacz
monitor i wlacz komputer.
zawsze jest tak, ze k.graficznya przy starcie komputera sprawdza i jesli
   wykryje, ze podlaczony jest tylko telewizor to ustala, ze tv to
monitor i nie potrzeba zadnych sterwonikow - mozna nawet w DOSie odpalac
gierki i beda dzialac. wiec dla testu, czy samo podlaczenie dziala
polecam te metode.

-josh