Re: zmiana p4 i płyty - co wybrac?

Autor: josh (pljosh_at_tlen.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 00:34:36 MET

widac, ze intel zostawil cie na lodzie...
teraz musisz zmieniac pamiec i plyte jesli chcesz nowego pentiuma4.
nie wiem, ale ja bym sie zastanowil nad przesiadka, skoro raz zostales
na lodzie to nic nie zagwarantuje, ze kolejny raz, za rok czy dwa znowu
zostaniesz...

ok, a teraz serio: jesli nie jestes uprzedzony do AMD to masz teraz
okazje nabyc plyte co dziala na 333MHz FSB, pamieci tez takie kupisz, a
procek na razie jakis athlonXP a jak wyjda nowe, szybsze to bedzie Ci
wszystko pasowalo jak znalazl.
jesli AMD nie ma u Ciebie szans to... zostaje P4 teraz juz z jedynie
slusznymi pamieciami typu DDR. co do plyty dla p4 to sie nie wypowiem,
bo nie orientuje sie dokladnie, ale wiem, ze intel wydal teraz nowy
chipset, co obsluguje DDR dwu-kanalowo (o ile dobrze pamietam). uzyskuje
sie przez to wieksza wydajnosc, ale musisz sam o tym poczytac i poszukac.
na www.twojepc.pl jest o ile sie nie myle wzmianka, a moze nawet caly
artykul o nowej plycie dla p4 opartej na tym nowym intelowym chipsecie.