HDD UDMA 133

Autor: przemo (przemo77_at_icpnet.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 23:59:50 MET

Witam!
Musze kupic sobie dysk i myslalem o najnowszym Maxtorze 40 giga, ale mam
pytanie. Moja plyta glowna to Asus A7V i tam mozna podpiac dyski UDMA 66 lub
100 - czy jesli kupie tego Maxtora ktory jest na UDMA 133 to bedzie chodzil
ale po prostu wolniej, czy tez w ogole nie ruszy ? Pierwszy dysk to IBM DTLA
307030 (chyba dobrze trafilem bo z Wegier a chodzi juz 2 lata bez zadnego
problemu) ale mi nie starcza miejsca i musze sobie cos dokupic. Ewentualnie
co doradzacie na drugi dysk - nie musi byc szybki , ale koniecznie
bezawaryjny i w miare duzy - tak do 400 zl.
Dzieki za rady. Przemo