Re: PixelView GF4Ti4200 i TvOut

Autor: Zbig (zbig_at_z.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 22:43:17 MET

Marcin wrote:
> Dlaczego w sterownikach NVidii dla GF wyjście TV nie jest aktywne jeśli
> nie jest podłączony przewód SVHS do TV ? Za nic nie umiem uruchomic wyjscia
> TV na cinch, opcje sa poprostu nieaktywne.
>
> Marcin,

W zakładce nView jest u dolu opcja "wymuszaj wykrywanie monitora na
złączu pomocniczym" - bo karta "widzi", czy jest tcoś podpięte do TV-out
- nie jest podpiete, to opcje niedostępne :) Jest też wajha
SVHS/Composite. Jak w TV masz problem z kolorami z SVHS, to sprawdź, czy
na pewno jest aktywne wejście w trybie SVHS (u mnie w Thomsonie wybiera
się to w nenu)

Zbig.