Re: gdzie kupić monitor LCD (Warszawa)?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 22:12:32 MET

In article <arat7b$1rh6$1_at_foka.acn.pl>, A&W Jedynak wrote:

> Oczywiście znowu polecę ci twój nieulubiony sklep www.monitor.pl
> (przynajmniej przejrzyj ich stronę)

Już kupiłem, w normalnym sklepie i taniej niż tym kramie, którego adres
podajesz. Niby tylko 20zł, ale w sklepie było miło, nikt mi nie wciskał kitu
i nie próbował mnie wprowadzić w błąd, a 20zł akurat wystarczyło na taksówkę
do domu. Dowiadywałaś się u nich czy zmienili swoje nastawienie do ustawy z
2 marca 2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271), czy też nadal są na bakier z
prawem? Nieuczciwych kramarzy należy piętnować, a nie jeszcze sponsorować,
robiąc u nich zakupy, inaczej cywilizacja nigdy nie zawita do tego kraju.

Paweł