Re: Nowy komputer a Stary system XP

Autor: xfloyd2 (xfloyd2_at_tenbit.plNOSPAM)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 22:12:29 MET

Norbert napisal(a) :

> Wlasnie skladam nowego kompa.
> Problem w tym ze po poprzednim zostawilem sobie dysk twardy z systemem
> ( XP ) i wszystkimi danymi ktorych potrzebuje.
> Chcialbym moc w jakis sposob zaadoptowac ten dysk do nowego kompa i
> kozystac z niego bez zmian i koniecznosci ponownej instalacji systemu.
> Podobno system nie wystartuje na nowym komputerze normalnie i trzeba
> go od nowa w calosci instalowac.
> Ale obilo mi sie o uszy ze jest jakas mozliwosc by bez problemu nowy
> komputer dzialal na tym dysku bez przeinstalowywania wszystkiego.
> Za pomoc bede bardzo wdzieczny.
> [...]

Jest taka mozliwosc. Musisz zapuscic od nowa instalacje XP, najpierw spyta cie czy chcesz instalowac
nowa wersje czy naprawiac istniejaca - dajesz instaluj nowa, potem gdy wykryje ze masz juz na dysku
zainstalowana wrsje spyta ponownie czy zastapic czy naprawic - teraz daj naprawic. Po zakoczeniu
instalacji masz nowy Windows ze starymi programami i ustawieniami.

xfloyd2