Procesor-blagam o pomoc

Autor: sebcio (sebcio_at_astercity.net)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 21:34:29 MET

Witam,
Wlasnie mi sie zdarzyl dziwny problem, wlaczam kompa i wyskoczyla na dobry
poczatek informacja ze mam procka 1,1 Ghz (moj konfig to: AMD Athlon XP+ 1,7
Ghz, ECS K7S5A, 256 DDR)potem wyskoczyl blad Biosu, pisalo cos o pamieci,
dysku (detected but not capable czy cos takiego), ale windoza (moj to XP)
ruszyla o dziwo,wiec...ktos moze pomoc ??!! skad to sie tak nagle wzielo
??wszedzie mi wykrywa procka 1,1 Ghz, chyba oszaleje, blagam o pomoc.

Pozdrowienia,
sebcio