Re: Specjalista ds. kart ATI 9000 - długie.

Autor: < tomek > (nie_at_chce.spamu)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 20:58:25 MET

"Krzysiek D" <cade_at_tenbit.pl> wrote:

 (...)
> [...]
> monitorze i na TV. Jednak podczas ładowania systemu obraz mam
> tylko na TV, a na monitorze pisze mi że monitor nie obsługuje
> częstotliwości poniżej 60 Hz. Dopiero gdy system się załaduje
> wszystko wraca do normy. Gdy ten kabelek wypnę i startuję na nowo
> ekran mam na monitorze podczas ładowania systemu. Z góry mówie że
> ustawiałem kolejność monitorów (pod windowsem), klonowanie, który
> jest primary i secondary. Na wszelkie możliwe sposoby próbowałem i
> nic się nie zmieniało.
>
> Pytanie : czy da się to gdzieś zmienić i jak to zrobić. (sterownki

Musisz zadziałać na hardware karty czyli zdobyć BIOS w wersji
NTSC (60Hz) - wtedy monitor Ci wyciągnie przy starcie.
Program do flashowania BIOSu na Radeonie:
http://www.radeon2.ru/bios/util/atiflash.zip
Pozostaje Ci znaleźć BIOS do dokładnie takiej karty tylko
w wersji NTSC. Nie muszę pisać że jest w tym trochę ryzyka.. ;)

Poczytaj trochę też na stronie:
http://www.radeon2.ru/

> 2.Gdy już mam podłączony kabel do TV-OUT i odpalony windows, mam
> jakieś zakłucenia na ekranie LCD. Zmieniłem kabel, na bardzo
> wysokiej klasy kabel (kosztował prawie 600 zł za 2 metry).
  (...)

Próbowałeś wymienić kartę w ramach reklamacji albo pożyczyć od
znajomego inny model? Gigabajtowi też może się przytrafić...

> 3. Zauważyłem że kiedyś podczas uruchamiania właściwości karty
> graficznej miałem opcje klonowania orazu. Po restarcie już tej
> funkcji nie było tylko była możliwość zaznaczenia że monitor to
> ekran 1 lub 2 i telewizor to samo
>
> Pytanie : jak mogę sam decydować czy chcę klonowanie czy numer
> urządzenia.

Masz startowanie HydraVision podczas odpalania windy?

Zakładam, że przerobiłeś:
http://twojepc.pl/artykuly1.php?id=radeon_divx_na_telewizorze
(może coś wyciągniesz z ustawień opisanych w artykule)

http://twojepc.pl/artykuly1.php?id=wojny_klonow&strona=20
(całość o Radeonach, podłączeniach itp)

 Pozdr.