proxy i modem

Autor: Alan (mirasextra_at_poczta.fm)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 19:06:05 MET

Mam zainstalowany na laptyopie prxy client do łączenia z internetem w firmie
i modem do łączenia w domu oraz IE 6, dlaczego gdy miałem IE5 to musiałem
wyłaczać proxy, zeby mi się chciał łaczyć z netem przez modem, a teraz to w
ogóle kiszka !!! Jak ustawić tak winiacza aby wykrywał sam czy jest w sieci
lokalnej czy ma się łaczyć przez modem jak nie jest w LANIE (druga opcja w
połączeniach nie działa-tzn. miesza miesza tą swoją kula Explorer i w końcu
zamiast wykryć że nie jest w sieci i zapytać mnie się o połączenie z tpsa to
mi wyrzuca że nie może się połączyć i na tym koniec.

Czy ktoś ma może sieć proxy i modemową i jak sobie z tym poradził ?????