Re: @ Program

Autor: Sander (sander_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 18:12:23 MET

<lubert66_at_poczta.onet.pl> napisał(a) w wiadomości ...

> Czy znacie moze program ktory wylaczal by komputer o wyznaczonej godzinie
> codziennie i dzialalby pod XP. Albo jeszcze lepiej uniemozliwial by
dzialanie
> Windowsa po godzinie powiedzmy 22.00. Chodzi mi o program ktory nawet po
> wylaczeniu zapamietal by godzine nastepnego wylaczenia. No i oczywiscie
> wartoby bylo aby ten program byl free z internetu.

AutoExit 4.02 - http://download.chip.pl/download_23420.html
Aplikacja do wyłączania komputera po zadanym okresie. W zależności
od wersji systemu operacyjnego możliwe są różne warianty kończenia pracy,
np. uśpienie czy zablokowanie stacji w Windows 2000. Określone przez
użytkownika zadanie może być wykonywane jednorazowo lub cyklicznie.
Ciekawą opcją jest zdalne wyłączanie systemu poprzez sieć.
System operacyjny: Windows 95 , Windows 98 , Windows NT ,
Windows 2000 , Windows XP , Windows Me
Rozmiar: 1,15 MB
Rodzaj: Freeware

Switch Off 2.3 - http://download.chip.pl/download_46807.html
Switch Off 2.2 - http://download.chip.pl/download_41411.html
Narzędzie do wyłączania komputera. Po określonym przez użytkownika
czasie lub o wybranej godzinie urządzenie wyłączy, zrestartuje,
zahibernuje system lub też wyloguje obecnie pracującego użytkownika.
Ciekawostką jest możliwość użycia programu do rozłączenia połączenia
modemowego.
System operacyjny: Windows 95 , Windows 98 , Windows NT ,
Windows 2000 , Windows XP , Windows Me
Rozmiar: 65 KB
Rodzaj: Freeware

--
[     SANDER Powered: MSI-6163 & PIII 1_at_1,26     ]
[        GlobalWIN CAK-II 38 & 640 MB RAM        ]