Re: Epson Stylus Color 400 i zapchane dysze :(

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 18:11:08 MET

bAnan wrote:

> W epsonie, AFAIK, dysze sa czescia drukarki nie wymieniana, jak w HP,
> przy zmianie tuszu. Czy ktos mial podobny problem ? Co z tym mozna
> zrobic ? moze po zmianie tuszu na "oryginalny" rozpusci on zaschniety

Watpie. Mi sie kiedys zapchala 300... uzywalem oryginalnych tuszy o dosc
czesto drukowalem... a ona tak poprostu sie zapchala :/ Rozebralem
moczylem w cieplej wodze i w jagodziance i nic nie pomoglo :( Kupilem
HP840 i loozik, narazie napelniam tusze i jest jeszcze wiekszy loozik :)

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality