Re: Epson Stylus Color 400 i zapchane dysze :(

Autor: bAnan (lew5454_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 18:07:13 MET

> Nie popełniaj błedu wychodząc z założenia że oryginalnymi tuszami
> przeczyścisz dysze. Ja zainwestowałem właśnie w ten sposób i po 12
> czyszczeniu (kiedy już troszku atramentu ubyło z nich) odruch mojej ręki w
> stronę drukarki był automatyczny na widok kartki z niewyraźnym drukiem.
> Szkoda pieniędzy. Lepiej już iść i kupić nową.

znalazlem w archiwum posta o podobnej tematyce, podobno mozna wymontowac
dysze i je wyczyscic - wyslalem na mail'a zapytanie jak - jak dostane
odpowiedz i zadanie to bedzie w zasiegu moich watpliwych zdolnosci
manualnych, to kto wie, moze uda mi sie drukarynke odratowac - jak nie to
trudo, zaczne sie rozgladac za czyms nowym, moze za jakims tanim laserem ?

pozdro, bAnan