Re: Epson Stylus Color 400 i zapchane dysze :(

Autor: Krzysiek D (cade_at_tenbit.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 17:32:58 MET

"bAnan" <lew5454_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl> wrote in message
> Hej
>
> Uzywam od kilku lat roznych niedrogich zamiennikow z tuszem i, jak sadze,
> zapchaly sie dysze :[
> W epsonie, AFAIK, dysze sa czescia drukarki nie wymieniana, jak w HP, przy
> zmianie tuszu. Czy ktos mial podobny problem ? Co z tym mozna zrobic ?
moze
> po zmianie tuszu na "oryginalny" rozpusci on zaschniety tusz zapychajacy
> dysze ?
>
> Czyszczenie, czyszczenie i jeszcze raz czyszczenie dysz. Miałem taką
drukarkę i miałem notorycznie ten sam problem. Niestety przypadkowo ;)))
zahaczyłem ręką i ją strąciłem z biurka -że się biedna się rozleciała. W
tedy nie miałem wyjscia. Poszedłem kupić HP 845. Szczerze, sprawdź - może
masz nierówne biurko przez co drukarka mogłaby przypadkowo spaść i rozwiązać
twój problem ;)))