Dzwiek 5.1 i spdif

Autor: RP (r.p.2002_at_wp.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 16:52:34 MET

Witam,

mam pewnie lamerskie pytanie - kupilem plyte Asusa z wbudowana karta
dzwiekowa w formacie 5.1 - no i w instrukcji napisane jest, ze mozna tylne
gniazda (minijack) programowo ustawiac jak maja dzialac (mikrofon, line in,
out, 4 glosniki, 5.1 itp.) - ok - mam jedna metode podlaczenia - ale
slyszalem jeszcze o czyms takim jak spdif - czy lepiej korzystac z tego
wyjscia do podpiecia glosnikow ?? - pytam bo mam zamiar kupic jakies
glosniczki - i nie wiem czego szukac (a moze przy okazji polecicie jakies
_tanie_ zestawy glosnikow 5.1 - nie jestem fanatykiem muzycznym - wiec grunt
by nie buczaly - teraz uzywam jakis tandetnych 2 glosnikow - i jest ok)

pozdrawiam,
RP