PixelView GF4Ti4200 i TvOut

Autor: Marcin (zanny[spam)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 16:34:11 MET

Witam!
    Karta to PixelView GF4Ti4200 64MB TVOut. Mam problem z wyżej wymienioną
kartą, a dokładnie jej wyjściem Tv. Nie można do niego podłączyć telewizora
przez kabel cinch Wprawdzie jest dołączona przejściówka, ale nie działa. W
opcjach sterownika po podłączeniu (oczywiscie restart komputera) telewizora
nie ma aktywnych opcji TvOut. Wyjście natomiast aktywuje się i działa po
podłączeniu przez SVHS (niestety obraz jest bardzo złej jakości, zakłócenia
i przekłamania kolorów). Próbowałem wymuszenia obrazu na TvOut za pomoca
TvTool'a, ale nie było żadnego efektu, ciemny obraz na TV.
    Przyjrzałem się przejściówce, włączanej do karty. Ma ona tylko dwie
końcówki: do komputera (SVHS) i do TV (cinch). W mojej starej karcie
(Leadtek GF2MX) przejściówka wygląda inaczej, część włączana do komputera
jest podobna do SVHS, ale ma więcej pinów (6 a nie 4), z drugiej strony ma
rozgałezienia na SVHS i cinch. Tam oczywiscie wszystko działa dobrze.
Niestety na tym GF4, na karcie jest tylko wyjście SVHS (4 piny).
    Czy ktoś z grupowiczów ma taką karte i udało mu się zmusić ją do
działania z dołączoną przejsciowka ? Prosze o pomoc....

    pozdrawiam
Marcin,

ps.
    Jakie karty GF4Ti4200 mają wyjscie TV dobrej jakosci i mozna podlaczyc
do nich zarówno SVHS jak i cinch ?