Re: Okulary do dłuższej pracy przy komputerze ?

Autor: Pawel Kiljan (p.kiljan_at_comp.waw.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 16:18:11 MET

Witold 'V-Tec' Serhej napisał:

> Moje _subiektywne_ odczucie: oczy męcza mi się mniej.

Kazde nowe dobrze dobrane okulary beda mniej meczyc wzrok bo sa dopasowane
obecnego "stanu" oka.
IMO najwazniejsze jest dobranie parametrow korekcyjnych, potem jest antyrefleks,
reszta to juz estetyka i marketing :-)

> Możesz jakoś zakombinować (w pozytywnym znaczeniu) z receptą od okulisty "bo
> są potrzebne
> o pracy" i pracodawca może Ci zwrócić AFAIK 80zł.

W moim przypadku bylo tak dobrze, ze pracodawca zaplacil calosc kwoty
(umowilismy sie, ze zmieszcze sie w 700 PLN).
Nie zebym sie chwalil :-) ale znaczy to ze calosc kosztow okularow mogl wrzucic
w koszty.

KJ