Problem z IDE

Autor: Pacior (dpacior_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 15:03:13 MET

Witam. Mam ma nadzieje mały i łatwy do rozwiązania problem z kontrolerami IDE
na płycie głównej. Mam płytę ECS K7S5AL. Otóż oba kontrolery nie chcą
pracować prawidłowo. Opiszę czym się to objawia, ale najpierw nadmienię ze mam
2 rodzaje taśm: ATA133, albo ULTRA ATA133 nie jestem pewien i jakąś tam stara
taśma bodajże ATA66. Pod pierwszym kontrolerem mam podłączoną tą nowszą taśmę
i na niej pracuje dysk (SEGAETE BARACUDA IV 80GB), jednak nie mogę podłączyć
pod ta taśmę już żadnego dysku, ani żadnego ze starszych modeli cd-romów (mimo
ze wcześniej były podłączane). Mogę za to podłączyć nagrywarkę LITE-ONa. Gdy zaś
podczepię tą starą taśmę, mogę podłączyć 2 dyski, ale już nie mogę podłączyć
dysku i CD. Drugi kontroler zupełnie nic mi nie chce wykryć na żadnej taśmie.
Czy ktoś może wie o co chodzi i czy może jest jakiś sposób żeby to zdiagnozować
i ewentualnie naprawić, ponieważ podczas remontu domu zaginęła mi niestety
gwarancja na nią. Za każda odpowiedz z góry dzięki.

--
Pozdrawiam, Pacior :: dpacior (at) poczta.onet.pl :: GG#1431886
Badania opinii publicznej opierajš się na fałszywej przesłance, że publicznoœć posiada opinię.