Modemy Pentagram, kary Gainward, skanery Plustek itp. - Mini FAQ

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 12:59:07 MET

Witam!

Przypadkowo trafiłem w necie na stronkę zawierającą wiele wskazówek
dotyczących rozwiązywania problemów z modemami Pentagram, kartami
graficznymi Gainward oraz skanerami Plustek, itp.

Wiem, że na grupie pojawiają się często pytania na ten temat, dlatego
zamieszczam link do stronki:
http://www.mmv.pl/faq_.html#Modemy

Dodatkowo, tutaj można znaleźć też sporo sterowników:
http://www.mmv.pl/serw.html

Pozdrawiam,
Sniper