Re: Monitor 17" LG F700P kupilem - oddalem:) -dlugie

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 10:19:22 MET

>Ja mam 700B i *żadna* z wymienionych wad w moim monitorze nie występuje.
>Może miałem szczęście albo Ty pecha...

Na tym polega "urok" Flatronów.
Rosyjska ruletka.

Zawsze powtarzam, Flatrony nie gwarantują odpowiedniej jakości i tyle.
Gdyby LG było w stanie wyciągnąć z linii Flatronów więcej przy zachowaniu
wysokich reżimów jakościowych, to mielibyśmy w ofercie profesjonalne
Flatrony 21" i 22".

Jednak nie mogę się nie zgodzić, że na początku ten płaski ekran wygląda
bardzo zachęcająco, szczególnie dla kogoś, kto przesiada się ze starej,
wysłużonej "piętnastki", czy "czternastki".

--
Janusz - Vahanara