Re: Czy krecil ktos Celka 622...

Autor: Sander (sander_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 02:01:11 MET

"Doggie" <NOSPAMdoggie_at_poczta.onet.pl> napisał(a) w wiadomości ...

> No wlasnie to jest ta slynna wada Celeronow - brak mnoznika !

Wada ? LOL

> Te ale wiesz co... czy ty chcesz przekrecic procka prawie dwa razy ?

*Prawie* to ja podkręciłem, kiedyś mojego C533A_at_904 :)))))
Ale to trzeba wiedzieć z jakiej serii kupować :>>>

> Przeciez celeron 633 chodzi na magistrali 66MHz a odpalajac go na 133 jego
> zegar wyjdzie 2 razy wiekszy - jak ci sie uda to stawiam flaszke i daj znac
> jak to zrobiles :P

No dlatego napisałem, że na to nie ma szans !!!

> Chociaz z drugiej strony... wsadz komputer do zamrazarki i go odpal i
> zwiekszaj powoli FSB daj znac dokad doszedles.

A są takie specialne "lodówki" do CPU, ale koszt ich to ok. 2.500 zł.

> BTW: Celek 700 (zwykle chlodzenie za 35zl :D)u mnie poszedl @900 i to by
> bylo tyle, bo wiecej powodowalo zamieranie windowsa...

To nie ma dziwne, bo czym CPU "dalszy" tym gorzej się kręci.
CPU się kupuje z początku, czyli jak ma nowy stepping :P
A nie na sam koniec, tak jak w Twoim przypadku.

BTW
Wycinaj SIG przedmówcy i zbędne cytaty :)

Netykieta - looknij tu:
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
http://www.wsp.krakow.pl/papers/netykiet.html
http://urethan.chem.pg.gda.pl/docs/S_S_vivre.txt

--
[     SANDER Powered: MSI-6163 & PIII 1_at_1,26     ]
[        GlobalWIN CAK-II 38 & 640 MB RAM        ]