Re: podmiana elektroniki w HD

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 00:09:14 MET

On Sun, 17 Nov 2002 18:46:24 +0100, "Krzysztof Jakubik"
<krzysztof.jakubik_at_serviceland.kei.pl> wrote:

>W firmie MBM Komputer (www.mbm.com.pl) sa fachowcy od twardzieli, moze Ci
>pomoga. Ale generalnie wydaje mi sie, ze szanse masz male - elektronika
>powinna byc dokladnie od tego samego modelu.

Gorzej - jesli dysk nalezy do typu bezetykietowych to wszystkie
etykiety opisujace relokacje sektorow i sciezej zapisane sa w pamieci
flashrom na plytce elektroniki. Jesli da sie przeniesc flasha ze
starej elektroniki to da sie zadzialac, jesli nie - klapa.

--
Darek