Re: hp845c?

Autor: ArturN (arturen_at_gazeta.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 16:26:29 MET

Użytkownik "jan" <x_at_x.x> napisał w wiadomości
> Zamierzam kupić hp845c.Chciałbym wysłuchać opinii na temat tej
> drukarki.Jednym z plusów jest atrakcyjna cena.Ale czy to wszystko?

Witam. Używam tej drukarki od ok. roku i jestem zadowolony. Tekst drukuje z
wystarczającą dla mnie jakością (nie mam się do czego przyczepić, ale znawcą
nie jestem). Ze zdjęciami jest trochę gorzej, no ale to jest PhotoRetII,
więc ma prawo. Ja nie kupowałem tej drukarki z myślą o druku foto-wtedy
kupiłbym lepszą.
Jeśli miałbym teraz kupować, to kupiłbym coś z najnowszej oferty HP.
Pozdrówka!