[ntg] Prosze o pomoc ...

Autor: Endruz (endruz2000_at_yahoo.com)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 22:39:46 MET

Przepraszam wszystkich - wiem, ze to nie ta grupa, ale wierze ze ktos mial
podobny problem i moze pomoze ... Jestem juz zdesperowany po bezowocnym
szukaniu rozwiazania :(
Od czasu do czasu lubie dla rozrywki pograc w jakas gierke - nie mam super
grafy, ale np na Baldura II wystarcza- Creative Riva TNT, jednak juz cholery
dostaje, bo nie moge uzyskac odpowiedniego odswiezania.
Pracuje pod Win2000 Prof, monitor to NEC FE700+, sterowniki pod grafe
najnowsze jakie sie ukazaly (prosto ze strony Creativa), normalnie w
1024x768 monitor osiaga 85 Hz - w 800x600 pojdzie na 100 Hz. Podczas
uruchamiania gry tryb graficzny zostaje przelaczony na 800x600 ale na 60
Hz - oczoplasow mozna dostac :((( Nie wiem co mam robic - kiedys juz mialem
cos takiego pod Win98 bodajze i pomogla zmiana sterownikow pod grafike,
jednak teraz nie wiem skad moglbym sciagnac jakies starsze - w sumie dziwne
jest to, ze monitor pod np Diablo pracuje domyslnie w 75Hz (tez za malo ale
zawsze wiecej) - co robic ? Gdzie szukac przyczyny ?
Pomozcie, bo juz q......cy dostaje z lekka powiedziawszy i nie wiem czy to
sterowniki, czy wina gry czy nie wiem czego :(((
Zmienialem sterowniki monitora, do grafiki nie mam innych :(
Czlowiek po pracy nawet normalnie rozerwac sie nie moze, bo musi slepic w
stroboskop na 60 Hz :(((
Dlaczego system narzuca wlasne ustawienia ??? Wina sprzetu, systemu, czy nie
wiem czego ???

Dzieki wszystkim za pomoc ...

pozdrawiam,
Andrzej