Kupno używanego monitora

Autor: Michał M. (mmichal_at_nospam.skrzynka.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 19:26:38 MET

Witam

Nadszedł czas na nowy monitor. Planuje na ten cel przeznaczyć około 700 zł,
a najlepiej jeszcze mniej. Na początku zastanawiałem się nad jakimś nowym,
tańszym, siedemnastocalowym modelem mniej renomowanej firmy (Samsung itp.),
ale postanowiłem odwiedzić Allegro.pl w celu ustalenia wartości mojego
starego monitora i... pomyślałem że może i ja skusiłbym się na coś
używanego? Mam do was wobec tego kilka pytań. Przede wszystkim, jakie są
wady zakupu dwu, najwyżej trzy, letniego monitora poprzez Allegro? Czy
monitor pracujący z większą częstotliwością odchylania poziomego jest
bardziej szkodliwy dla oczu? Jak to jest z gwarancją przy zmianie
właściciela?

Pozdrawiam