Re: ABIT KT7A i GeForce2 Titanium nie dzial ??!!

Autor: GolDek (wkroliko_at_NOSPAM.inetia.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 18:54:25 MET

Użytkownik alexander napisał:
> Witam!
>
> Użytkownik "GolDek" <wkroliko_at_NOSPAM.inetia.pl> napisał w wiadomości

> Tzn. myslisz ze w zasilaczu cos "splonelo" ?

Niekoniecznie spłonęło.

> Nie sadze, zasilacz (na ile moge to zdiagnozowac) dziala poprawnie, nawet
> wczoraj podczas sporej wichury mialem taki przypadek ze braklo pradu prze ok
> 0,5 sekundy i wylaczyly sie w tym czasie jeden komp i wzmacniacz w wiezy, a
> moj komp (ten ktory ma problemy z karta) nawet sie nie zresetowal...

To niekoniecznie świadczy o jego klasie, wg mnie wręcz przeciwnie.
Skoro sam wykluczyłeś uszkodzenie płyty (bo działa z Matroxem) oraz
uszkodzenie karty (bo działa u kolegi) to nastęnym podejrzanym jest
zasilacz. Najlepiej jak udałoby ci się zdobyć porządny zasilacz
np.Enlight lub HuntKey.

--
Pozdr
GolDek