problem z nagrywarką LG 32x

Autor: Michał 'Buka' Uberman (umka27_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 18:38:07 MET

Hejka.

Szukałem na guglu, ale mało skutecznie. Może jestem pierwszy z takim
problemem?
Chodzi o to, że nagrywarka kupiona w kwietniu jakiś miesiąc temu po raz
pierwszy odmówiła współpracy. Przestała w ogóle obracać/kręcić płyty, czyli
ani nie nagrywa, ani nawet nie odtwarza. Eksploatacja: sporo odtwarzania
(zastąpiła padnięty cd-rom), wypalone może 40 płyt (przez pół roku), chyba
nie dużo? W każdym razie oddałem ją do serwisu, oni ją wysłali do Wawy (z
Gdyni), wróciła po trzech tygodniach. I przez tydzień nie było problemów.
Ale dzisiaj znowu to samo! Ktoś się orientuje o co chodzi? Szlag mnie
trafia, nigdy się z takim czymś nie spotkałem. Znajomi nigdy nie narzekali
na te napędy, a używają dużo dłużej ode mnie. Jakiś pechowy jestem?

Pozdrawiam,

--
Michał 'Buka' Uberman
buka(at)tkchopin.pl