Re: KŁOPOTLIWY TUNER TV [ P I L N E ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ] > :-(

Autor: krzys_iek (krzys-iek_at__spam-no_wp.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 16:30:48 MET

Użytkownik wrote:
> Oprogramowanie ktorego uzywam do ogladania TV i sluchania radia to
> PixelView V4.30-9X TV i PixelView V4.30-9X FM wraz z sterownikami
> datowanymi na 3-06- 2001 / aktualnie uzywam systemu operacyjnego
> Windows 98 SE PL, zmienilem bo myslalem ze tuner jest "jakos" nie
> kompatybilny z WinXP HE (w tym systemie uzywalem tych samych
> programow i sterow z tym ze dla 2k/XP), ale nic to nie dalo - jak sie
> zawiesza to sie zawiesza tak jak w XP :-( . Naprawde nie wiem co
> robic, zalamoje rece :-( .

nie zalamuj sie chlopie, tunery daly mi popalic nie raz ale teraz dziala ze
hej :)

wywaliles wszystko firmy pixel ? WSZYSTKO, odinstaluj. Zmien slot PCI moze

pozniej stery z iulab.com, jesli borg TV nie dziala dobrze (ten typ tak ma ,
choc swietna aplikacja) to zobacz DSCALER - to powinno dzialc OK, moze byc
problem sprzetowy wiec ciagniemy dalej.